2012. augusztus 15., szerda

Újra itt:D

Már majdnem el is felejtettem,hogy van ez a blogom,de ma megleltem,és gondoltam folytatom...
Ma elkezdtem edzeni,megint...az Insanityre (megint). Szégyenkezve vallom be,hogy ötödszörre futok neki ennek az edzésprogramnak,mert eddig mindig győzött a gyermekkorom óta módszeresen belém vert cukorfüggőség,de ezúttal végigcsinálom (az előző 4 alkalommal is ezt mondtam,nem baj) Igaz ma szerda van,és hétfőn kellett volna kezdeni,de sebaj,megoldható,hogy ne maradjon ki egy edzés sem erről a hétről,majd a nyújtást bezsúfolom valamelyik után, a pihenőnap meg elmaradt,vegyem úgy,hogy tegnap az volt,kész...Át is öltöztem ma edzősbe', kelletlenül megmértem magam, most 56kg vagyok,25.5% zsírtartalommal...na már most egy nő alakú nőnek 20% vagy attól kevesebb a testzsírja, ehhez 70 centis derékbőség,95-ös csípő és 53.5cm-s sonkák társulnak....ha ezt most sikerült magad elé vizionálnod akkor most valószínűleg egy rendkívül csinos töltött káposztát látsz.
A Fit Testtel kezdődik a a hét, a Fit Test során kiderült,hogy nekem nincs fit testem (bocsánat a rettenetes szóviccért.......fúúú tényleg borzalmas:D na mindegy)   Írhatnék eredményeket,de minek, amelyik gyakorlatból sokat tudtam megcsinálni,azt nem tudtam egészen helyesen kivitelezni (mert nem hajlok,berozsdálltam,meg a zsír is akadályoz,meg még képzeljetek ide egy tetszés szerinti kifogást) a többiből vagy keveset tudtam,vagy semennyit sem. Pl. a fekvőtámasszal nem tudom mikor kerülök közelebbi barátságba,egyelőre amit fekvőtámasz címszó alatt művelek,az több mint nevetséges.A második gyakorlatnál meg annyira koncentráltam,hogy jól csináljam,hogy elfelejtettem megszámolni..Ez csak ilyen bevezető volt,minden második héten meg kell ismételni,hogy önbizalommal tölthessen el,hogy egyre kevésbé vagyok béna és hajléktalan...vagy unhajlékony..
Persze a jó fogyókúrához diéta is kell,nem csak edzés,ezért a szénhidrátoktól könnyes,mit könnyes..szipogós búcsút veszek..a tegnapi "búcsúbezabálás" miatt ma még nem is ettem semmit,este meg majd eszek tükörtojást sajttal,meg fehérjeshake-t...most egész jól hangzik,3 hét múlva meg majd kiugrok miatta az ablakon...úgyis a földszinten lakom,legalább körbeszaladom a házat.  Azért megmutatom,mibe kezdtem vele,hátha valakinek megtetszik és kínlódik velem:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLK28BHJDd8

Mára ennyi voltam,ettől a röpke félórás edzéstől tényleg csak múlt időben érzem magam,pedig a holnapi adag majdnem másfél órás..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése