2012. augusztus 16., csütörtök

Az edzés második napja és a Vodafone-szellemek

Fogyókúrám második napján felkeltem egy édes tejeskávé és valami fini reggeli ígéretével,aztán rájöttem,hogy hoppá,nem úgy van az...így elfogyasztottam egy mesterségesen édes tejeskávét,durcás hangulatomban reggeli nélkül:D Ezután moderáltam a hirdetőoldalt,ahol admin vagyok,és ami élő bizonyítéka annak,hogy országunkban mindig siralmasan sikerül a kétéves kompetenciafelmérések értő olvasás feladatsora...Hozzákezdtem hát az edzéshez,ami mára a Plyometric Cardio Circuit volt, 4 részből áll,ebből egy nyújtás,ami a megszokottól eltérően nem az utolsó,hanem a második része.A többi dióhéjban összefoglalva, 3-4 gyakorlat,amit 3-szor ismétlek egymás után gyorsuló tempóban.Rezgett hatalmas sonkám,szakadt rólam a víz..igazán komikus és elkeserítő látványt nyújthattam,a kiskutyám el is vonult aludni inkább.Az utolsó sorozattal azért meggyűlt a bajom,azt már alig-alig értékelhetően csináltam végig. Ezután gondoltam felhívom a férjemet...és ekkor sikerült beszélnem a Vodafone szellemével. Megnyomom a hívás gombot,felvette egy férfi,aki nem a férjem...és bölényeket megszégyenítően bömbölt a telefonba, kb. mint akit most keltettem fel,ezenkívül nagyon részeg...mondtam eme nyekergő-bőgő idegennek,hogy én tulajdonképpen Gellérttel szeretnék beszélni,és mivel ez az ő telefonja (ekkor megnéztem a képernyőt,és igen,őt hívtam) volna-e kedves odaadni neki? Jött is a válasz: "Úúúúúgeci" majd lerakta. Ezután sikerült a másikon beszélnem vele,meséltem neki,mi volt,kérdeztem ki az az alpári unintelligens kolléga aki felkapta a telóját...ő pedig elmondta,hogy a telefon az öltözőben van, a szekrénybe bezárva,de felmegy akkor megnézi,hogy kifosztották-e. Nem fosztották ki,viszont nem voltam a nem fogadott hívások között!!!! Nekem is eltűnt az a hívás a hívásmemóriámból...úgy tűnik a Vodafone-nak új, túlvilág díjcsomagja van:D és  nekem azt üzenték a halott lelkek csarnokából,hogy "úúúúúúgeci"
Ezután elslattyogtam melóba telefonálni,ahol most semmi rendkívüli elmesélnivaló nem keletkezett,pedig vannak érdekes beszélgetések...de azt majd egy másik posztban. A mai diétás kajám natúr grillcsirkemell volt (aminek a felét elkunyerálta a kutyám) és fehérjeshake...a fejemben pedig pizzák,sütik,péksütemények és tésztaételek képei keringenek...Kívánjatok kitartást:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése