2012. augusztus 27., hétfő

A karácsonyi néni és a kenyeres bácsi,és egy kis telemarketing

A múltkor felidéztem pékséges és kisboltos múltam legemlékezetesebb sztorijait, de azért nem lehet ezt egy posztba összesűríteni,folyamatosan jutnak eszembe még:)

Aki a fornettisből kimaradt:
   A karácsonyi néni

A pékségben a karácsonyi rendelés úgy történt,hogy előtte 3 nappal már le kellett adni a megrendelést (hogy mi is olyan mennyiségben rendelhessünk a szállítóktól) ezt ki is raktuk a mérlegre,kibaszott nagy betűkkel,vastag alkoholos filccel írva.. (természetesen észre sem vették). A karácsonyi néni azonban leadta a rendelését időben,ami 1kg sajtos pogácsa volt(emlékezetem szerint akkor kb 1400-1500 ft volt kilója) El is mesélte,hogy a lányával fog karácsonyozni,otthonra,tehát saját részükre rendeli..ez a történet folytatása szempontjából nagyon fontos.Beszélt még a lábfájásáról,meg hogy hideg van ésazunokák ésakarácsony ésatöbbi..olyan nénisen. 24.-én be is jött a megrendelt pogiért,kifizette,átvette..majd elkezdett nézelődni. -Mennyi az édesnek kilója?..
mondtam az 1400-1500 körüli összeget (nálunk egy áron volt mind).
-Hú de drága!  (a pogácsánál még nem volt az) Nem adna belőle nekem vagy 10 dekát ingyen??
-Nem,hölgyem,nem tehetem meg.
-Hát de miért nem? Tőlem nem tudja meg senki se,nem fog rájönni a főnök..
-Szoktunk leltározni.
-Hát de 10 deka,hát az csak nem derül ki..adjon már nekem 10 deka édeset,na!Hát karácsony van!
-Mindenkinek karácsony van..ettől függetlenül nekem sem adják ingyen a kaját a boltban..
-Hát maga milyen szívtelen!! És ami megmarad,azzal mi van? kidobják? nekem abból is jó lesz!
-Nem,azt visszaküldjük a gyártónak,de az már nem az ehető kategória 1-2 nap után...
-Jó..akkor azt az egy darab mákosat adja ide nekem!
Adtam,lemértem,30forint,kifizette,megsértődött,elment.
Hihetetlen mennyi bőr van néhány ember pofáján.

Aki a kisboltosból kimaradt:
    A kenyeres bácsi

A kisboltban este 9-kor,hétvégén este 10-kor zártunk,de ezután még volt annyi papírmunka,kikapcsolásra váró hűtő,villanyleoltásra váró hűtő,behordásra váró kuka és tábla,stb. hogy még 15-20percet rá kellett húzni mindig. Láttam én,hogy egy bácsi a bolt előtt a járdán beszélget,de hát engem nem zavart,nem tilos az..én pakolgattam,írogattam,számolgattam..nem láttam rajta a vásárlási szándékot,meg aztán ha van neki olyan,akkor ne trécseljen,hanem spurizzon befelé kasszazárás előtt. Mindennel végeztem,villany leolt,egyik zár,másik zár,lakat...hátraarc,bicikliért elsétál..erre megáll mellettem a faszi: Jó estét aranyos,kenyere van még????   

Eladói pályafutásomat mostanában, úgy 2 hónapja,call centeresre cseréltem.Nem fogom leírni,melyik cég,a lényeg,hogy tulajdonképpen nem értékesítek semmit sem,egy egészségügyi programra hívom az embereket,ott majd próbál helyettem értékesíteni más.Nem kell mézesmázoskodnom,nem kell tukmálnom, nem kell elviselni a bunkó embereket (az ilyenre rá is csaphatom a telefont,nem kell rá időt,energiát fordítanom) nem kell rekeszeket,5 kilós zsákokat cipelnem,nem takarítok mások,csakis magam után,akkor megyek mosdóba,amikor kell,és nem akkor,amikor tudok,nem érzem úgy,hogy leszakad a lábam,mikor hazamegyek..egyszóval ez a nekem való munka! Sokan nem szeretik ezt csinálni,de szerintem egyáltalán nem rossz kis munka ez..viszont itt is (hol nem??) akadnak értetlen,buta vagy bunkó ügyfelek. A neveket itt is megváltoztattam,de többnyire mindenkit ikszipszilonnak hívnak:D

A "Mi okból keresett fel engem?" közkedvelt szinonimái: Na és??
                                                                                      Na oszt mié'?
                                                                                      De minek?
                                                                                      Minek keres maga minket?
                                                                                      Nem érdekel engem semmise
                                                                                      Hagyjon engem békén!
                                                          Hölgyem én nem ismerem magát,én nem beszélgetek idegenekkel.


-Jó napot kívánok,prizmakalács vagyok és xy-t vagy kedves feleségét keresem.
-A felesége vagyok.
-Üdvözlöm hölgyem,értesíteni szeretném,hogy Tiszakécskén ingyenes egészségügyi..
-NEM NEM NEM NEM NEM NEM NEM AKAROM,HOGY TOVÁBB MONDJA!!!!! (sipítva)
-Hölgyem,egy köszönöm nem érdekel is bőven elegendő..
tovább sipít,ekkor leteszem:D

-Jó napot kívánok,prizmakalács vagyok xy-t vagy kedves férjét keresem!
-Én vagyok.
-Üdvözlöm,értesíteni szeretném,hogy Szolnokon ingyenes eü. szűrés lesz...stb.stb.
-óóóó,aznap nem vagyok otthon
-Amennyiben el szeretne jönni,fel tudok ajánlani még két időpontot azon a héten..
Jaj,hát nem arról van szó..csak fekvőbeteg van a családban,sokszor kell vele lennem,nem tudom,hogyan szabadulhatnék el,pedig olyan jó lenne.
-Ebben az esetben felajánlhatom Önnek,hogy felveszem a vendéglistára,így nem kap meghívót,de ha mégis el tud jönni,be fogják engedni
-Hát tetszik tudni..én nem akarok elmenni.
-Értem..de akkor miért nem ezt tetszik mondani?:D
-Jaj,hát aranyos nem akartam megbántani..


-Jó napot,prizmakalács vagyok,xy-t keresem
-Külfődön van.
-Ön hozzátartozója?
-Igen,az édesanyja vagyok.
-Én Önnek is elmondhatom megkeresésem okát,értesíteni szeretném A CSALÁDOT,hogy tattaratara..küldhetek ÖNNEK egy meghívót?
-Hát nem gyön haza ő csak ősszel,nem fog tudni elmenni.
-Értem,és ÖN szeretne részt eljönni?
.Mondom,külfőőőőőődön van a fiiiiijjjjaaaaam!!!

-Küldhetek Önnek erre meghívót?
-Jajj aranyos,TUDJA A BÁNAT!!!

-Nem megyek én,járok orvosi VIZSGÁRA rendszeresen.

-Jó napot kívánok,xy vagyok és..
-Az anyja picsáját!!!

-Jajjjnemaktuáliscsókolomnemfogunkelmenninemmmegfelelőazidőpontnetessékmeghívótküldeni  (öö ebből egy is elég:D)

-Jó napot kívánok,Deák Istvánnét keresem!
-Halllóóóóó,itt Deáknééé!
-Hall engem,hölgyem? Azért kerestem fel,mert értesíteni szeretném..
-Hallóóóóó,hallóóóóóó Deáknéé vagyok
-Hölgyem,egészségügyi szűrésre szeretném Önt meghívni..
-Hallóóóó,itt Deáknéé ki beszél???

-Jó napot,Iksz Ipszilon vagyok és..
-Te vagy az Klárika???
-Nem,uram,én iksz ipszilon vagyok és azügyben..
-Tóbiás Klárika?
-Nem,én iksz ipszilon vagyok, (kis nevetés bejátszott,nem tehetek róla,próbáltam visszatartani)
-Klárikafiam,miért kacagsz ki?

-Jó napot kívánok,prizmakalács vagyok
(sóhajt..köszönés és bemutatkozás helyett)
(belekezdek mondókámba)
hölgy megszólal nyekeregve,de szóó szerint nyekeregve: Jaaaaaaj olyan unalmas ez már,minden nap hívnak ezzel kapcsolatban,nem unalmas ez már önöknek,mit csináljaaaak mááár hogy ne hívjanaaak cééégek,honnan van meg egyáltalán a telefonszáááámooooooom
-A hivatalosan megvásárolható Teletár Cd-ről,amelyből a telefonkönyvet is nyomtatják,amennyiben nem szeretné hogy elérhető legyen cégek számára,titkosíttatnia kell a telefonszámát,így az nem lesz nyilvános.
elkezd anyázni,kulturáltan válaszolok nyekeregve előadott kérdésére,miután köszönés helyett belesóhajtozott a fülembe..erre anyáz.

-Jó napot kívánok,stb stb.
-Honnan van meg a telefonszámom?
(ismét elmondom)
-És megoldható lenne,hogy ne hívogassanak engem telemarketingesek?
-Azt,hogy mi ne hívjuk többet,meg tudom oldani,hogy más cégek se érjék el,azt nem tudom elintézni hölgyem..
-Miért nem,hát szóljon nekik!

-blablabla...Küldhetek Önnek meghívót?
-Nem kell,hát mán úgyis tudok róla,majd elmegyek
-Ehhez szükséges a meghívó,hiszen korlátozott számú a meghívásunk,és a belépő felmutatásával vehet részt a szűrésen
-Akkor nem tudom....mi az hogy korlátozott? Ez mit jelent? Én semmiben nem vagyok korlátozott..akkor nem is mehetek el!

-Jó napot kívánok xy vagyok,Szabó Margitot keresem!
-Hát tetszik tudni, a Margit az már nem van.

-Nem tudok elmenni aranyos,mert tériszonyom van!! (na ezt fejtse meg nekem valaki:D)




1 megjegyzés:

  1. Nem, maga nem korlátozott, csak korlátolt..:D Tériszony=agórafóbia...XD még ezt se tudod!?:D

    VálaszTörlés