2012. augusztus 16., csütörtök

Telemarketing szépségei

Az előző bejegyzésben már említettem, hogy rendelkezem némi telemarketinges múlttal ( bár vénával kevésbé).
Bevallom őszintén, hogy nálam a legszarabb munkák közé tartozik, egyszerűen nekem nem megy :)
Minden második ember elküld a halál faszára, vagy édesanyád nagyon sokat csuklik, akad aki rád vágja a telefont, vannak akik álcázással próbálkoznak, de vannak akik érdekes dolgokat produkálnak...

Egyik kezdeményezett hívásom során ( most csak mondok egy nevet) Fürtös Jonatánt kerestem életbiztosítás értékesítésének céljától  ( legyünk hivatalosak :D). Egy nő vette fel a telefont, és közölte, hogy Fürtös Jonatán nem tartózkodik otthon. Megbeszéltük, hogy 2 óra múlva visszahívom, hogy emberünkkel felvegyem a kapcsolatot. Ez így is lett. Pont 2 óra múlva tárcsáztam az alanyt. Valaki felvette a telefon ( én még bele se szóltam) és bekiabált: " Téves nem lakik itt" :) Jó, Jonatán kilőve... Idő közben biztos elköltözött, a nő pedig tisztán látó volt, és tudta hogy kizárólag és csakis én lehetek...
Következő alany- kb. így zajlott a beszélgetés:
Én: Jónapot! Xy vagyok ettől és ettől, ennek és ennek a megbízásából telefonálok. Érdeklődni szeretnék, figyelemmel kíséri e a pénzügyeit. Gondolok itt a magánnyugdíjpénztárra. Mennyire volt veszteséges az Öné? Megkérdezhetem kinél van? Lenne Önnek egy ajánlatom, az xy MNYP az első 3 között végzett hozamot tekintve. Adnék egy kis tájékoztatást róla, hátha felkelti az érdeklődését.
Ügyfél: Hagyjon engem békén, nekem nem kellenek földi javak, 2 hónap múlva ( ez volt 3 éve, de mi is van akkor 2012vel? na mindegy) jön Jehova, mindenki megkapja amit érdemel, itt lesz a világvége. Én meg a mennybe nem tudom magammal vinni a pénzem, számomra az nem érték. Mellesleg ha nem akar a pokolba jutni, itt és itt lesz előadásunk, felírhatom esetleg a vendéglistára? ( itt nálam mély megdöbbenés) - na ez az a szitu amikor visszanyal a fagyi.

Másik kedvencem:

Felhívtam egy pasit, ugyanezzel a szándékkal: Igen tessék, Kiss Gedeon vagyok.
Ekkor belekezdtem volna a mondókámba, amikor a hapsi egyik pillanatról a másikra "átváltott" "géphangra":
-és folytatta- üzenetrögzítőjét hallja, kérjük a sípszó után hagyjon üzenetet...BÍÍÍÍÍP...( ezt így szó szerint: hogy bííííp)

Mindenesetre frappáns megoldás volt. Persze vannak együttműködő segítőkész emberek is, akik udvariasan közlik, hogy kösz de nem kell semmi. De volt olyan is aki leüvöltötte a hajam, hogy már 6.jára hívjuk fel, és most se kell semmi.

Itt is vannak pozitív és negatív tapasztalatok is, bár a negatív szerintem gyakoribb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése